Loading...

اخبار

فعال‌سازی NFT اینستاگرام

نوشته شده در : 2022/08/06 - 00:00
به دلیل نرخ بالای خرید و فروش NFT، اینستاگرام قابلیت پشتیبانی از آن را برای چندین کشور، فعال کرده‌است.
NFT ها بستری را برای کسب درآمد در فضای مجازی فراهم کرده‌اند و به همین دلیل، اینستاگرام تصمیم گرفته قابلیت پشتیبانی از آنها را برای کاربران بیش از صد کشور دنیا، فعال کند. 
براساس گفته‌های مدیرعامل شرکت «متا» یعنی «مارک زوکربرگ»، این شرکت در حال تدوین و توسعه برنامه‌هایی برای پشتیبانی از NFT است. بنا به گزارش‌ها، هم‌اکنون کاربران بیش از صد کشور دنیا ساکن در قاره‌های گوناگون، امکان استفاده از قابلیت NFT در اینستاگرام را دارند. 
NFT به معنی توکن غیرقابل معاوضه است و نوعی ارز دیجیتال به شمار می‌رود. پست‌هایی که حاوی NFT باشند، با عنوان «مجموعه‌ای» برچسب‌گذاری می‌شوند. در واقع وجود چنین برچسبی، به کاربر اعلام می‌کند که می‌تواند این پست را خریداری نماید.
به عبارت دیگر، این قابلیت، کاربران را قادر می‌سازد تا کیف پول مجازی خود را متصل ساخته و از این طریق، NFT خود را به اشتراک بگذارند و نهایتا، درآمد کسب کنند. 
NFT در اینستاگرام
آثار NFT شما قابل اشتراک‌گذاری به صورت دایرکت، پست یا استوری هستند. همچنین امکان ایجاد کالکشنی از NFT ها در حساب کاربری هم وجود دارد و کاربران می‌توانند توضیحاتی را درباره آنها ثبت نموده و در اختیار علاقه‌مندان بگذارند. 
خبر خوب این است که اینستاگرام فعلا کمیسیونی برای NFT ها در نظر نگرفته‌است و درآمد خالص حاصل از NFT تماما به خود کاربر تعلق می‌گیرد. 
این قابلیت ابتدا به طور آزمایشی در دسترس بوده اما هم‌اکنون به طور رسمی، در اینستاگرام کاربران بیش از صد کشور دنیا، قابل فعال‌سازی است.


 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!